Friday, April 25, 2008

Jualan Hari Sukan 20/4/08

20 Apr 2008

Jualan FASA sempena Hari Sukan alhamdulillah telah berjaya disempurnakan walaupun berhadapan dengan pelbagai cabaran pada peringkat awalnya.

popcorn!~antara produk yang dijual di gerai FASA ^_^ nyum nyum!!



Hari Sukan yang lalu juga tampil lebil istimewa dengan kehadiran lebih ramai ahli FASA daripada pelbagai batch. Ada yang bertugas sebagai sukarelawan membantu khusus untuk acara sukan, ada yang bertugas di meja jualan FASA, ada yang membantu PIBG mengedarkan makanan percuma, ada yang membantu Biro Penerbitan membuat edaran percuma..tidak ketinggalan kepada akh Afif (G6) yang menjadi pengulas sukan yang begitu bersemangat!

Kelihatan juga adik2 G6 yang baru menamatkan pengajian matrik mereka. dan penghargaan juga untuk akh presiden yang datang menjenguk aktiviti FASA kali ini.

sesungguhnya kehadiran dan sumbangan ahli-ahli FASA dalam sukan kali ini begitu dirasai sehingga dinukilkan 1 perenggan khas dalam laporan moderator pibg siab net!

Jazaakumullahu khairan katheera!


kelihatan akh presiden sedang beramah mesra dengan Muallim Fadhli yang telah memimpin Rumah Biru memenangi Anugerah Perbarisan Terbaik ^_^ bak lagu rumah biru~menyerlah jauh dari yang biasa!

No comments: