Thursday, December 10, 2009

Innovate Smart




Innovate Smart dengan tagline "Approach, Brand & Communicate" adalah sebuah syarikat pemasaran dan pengiklanan dengan khidmat
1) Design & Cetak
2) Web & Multimedia serta
3) Event & Program .

Dengan mengadaptasikan konsep Corporate Branding & Corporate Identity kami manawarkan penyelesaian kepada syarikat dan organisasi untuk mempunyai imej & nilai pemasaran yang baik dan menyampaikannya melalui tools pengiklanan yang berkesan (spt flyers, brochure, newsletter, flash video, presentation, web & portal).

Justeru, Innovate Smart menawarkan keperluan bahan-bahan pemasaran dan pengiklanan bagi membantu syarikat anda mencapai prospektif pelanggan syarikat dengan menggunakan cara yang betul dan efektif.

Kami percaya bahawa program-program pemasaran dan aktiviti-aktiviti pengiklanan mempunyai kesan yang besar dan memberikan hasil yang terbaik apabila mereka merancang sasaran terlebih dahulu. Kami juga percaya bahawa tanpa pemasaran, sesebuah perniagaan itu tidak dapat mengecapi pasaran secara optimum.
____________________________________________
*menjadi salah satu kelebihan bagi ahli FASA adalah berpeluang mempromosikan perniagaan masing-masing dan berpeluang menyertai jaringan usahawan di klangan ahli FASA. kepada mana2 ahli yang berminat, boleh emel kepada nyemahmulyaa@gmail.com.

No comments: