Saturday, April 23, 2011

Video Promo FASA@MASMA 2011

Assalammualaikum,

Mohon semua pertimbangkan untuk hadir ke program Majlis Amal Sumbangsih Musollah Sekolah Sri Al-Amin Bangi . secara jujurnya, jumlah kutipan target RM500,000.00 telah pun kita capai. tapi ana nak mintak semua tanya, dalam RM500,000.00 tu, ada tak sumbangan kita?

Sayu ana lihat Muallim Zulkifli (ingat lagikah kita? yang ajar seerah & latihan kawad setiap kali perkemahan syabab) mengorbankan masa hadir dalam mesyuarat MASMA yang tamat pukul 1.00am. takkah dia akan tersenyum bangga dan terharu apabila melihat kita hadir ke program ini?

Ya, FASA hubungi antum semua untuk kutip dana pembangunan musolla sekolah! insyaAllah FASA akan teruskan agendanya sebagai platform mengumpulkan semua alumni Sekolah Islam Al-Amin Bangi.

Sempena MASMA, ana dan kepimpinan FASA 2011/2012 membuka ruang seluas-luasnya untuk kita semua menyumbang kepada sekolah.

It is only fair we give back a little, for something we've gained for a life time :)

kita ada 60 lagi tiket reserved untuk ahli FASA. tarikh untuk pembelian tikat dilanjutkan sehingga hari event dengan harapan semua 60 tiket ini habis dibeli ahli FASA semua :)

Dan kalau dah beli tiket, mohon daftar di SINI <--click ya


Mohd Qayyim Hafidzi

Presiden FASA 2011/2012

p/s: insyaAllah stuktur organisasi baru FASA akan kami maklumkan semua dalam masa terdekat.

3 comments:

ahmad don said...

sape yg wat video nie..
klau de gmbar alamin yg lame2...
klau ade..tlg emel kt ana..obione94@gmail.com

Cik Pelangi said...
This comment has been removed by the author.
Cik Pelangi said...

video yg lagi satu yg tunjuk fasal surau tu ade x?kalau x de x pe...cume nak tanye nama nasyid yang jadi muzik latar video tu...tolong mesej kat facebook ana boleh?-Nur Farina-